2011. május 17., kedd

Hinta,palinta...

Milit tegnap fél óra ringatás után elaltatta Apa a hintaszékben. Úgy eldőlt,mintha egy gombbal kikapcsolták volna,nagyon édes volt. 
Tegnap fedeztük fel azt is,hogy  Mili hintázásközben énekel. Mindig éneklem neki,hogy "Hinta,palinta..." vagy mondókákat,és nagyon élvezi. 
Tegnap mikor már nem csillogtattam az ének tudásomat,akkor arra lettem figyelmes,hogy Mili ezt énekli: "Té-ta,ta-téta" folyamatosan egymás után! VigyorogÖssze-vissza puszilgattam,annyira édes volt Vigyorog!
A fórumon,ahova mindennap ellátogatok ha tehetem, írták a lányok,hogy felvehetném,ahogy a kisasszony énekel,és én minden erőmmel rajta is vagyok az ügyön,de ha Mili meglátja a kamerát,akkor persze nem produkciózik,úgyhogy Apát is be kell vonnom,hogy ne a kamerára figyeljen! Amint sikerül ezt a videót elkészítenem itt is megosztom. Remélem elég hamar lesz ez a pillanat! Vigyorog Vigyorog


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése