2011. május 31., kedd

4 fagacskám van!

Végre kibújt Mili felső két foga egyszerre!!! Én tegnap már hallottam,hogy csikorgatja,de benyúltam a szájába,és nem éreztem semmit. Gondoltam,hogy én vagyok a butus,mert hallom,ahogy csikorgatja,de akkor sem találtam fogacskát... Végre, 6 hónap után megint kibújt 2,de legalább egyszerre! Minden éjjel fel kell Mili min. 5x,de 2 napja nagyon keservesen sírva,gondoltam is,hogy most már ki kell,hogy bújjanak! Szegénykém,megszenvedett vele! De kint vannak. A felső oldalsó 2 is nagyon be van dagadva,gondolom most azért nem fog aludni szegénykém...
Azt mondta a doki,hogyha az első 8 kibújik,akkor a többi már nem lesz olyan vészes,a rágófogakat pedig a nagy többség meg sem érzi,hogy kibújt! Nagyon remélem,hogy így lesz,a próféta szóljon a dokinőből!!! Nagyon szeretném,ha már túl lennénk a fogzáson,mert elég aggasztó még mindig,hogy Mili sokszor kel éjszaka!
Na de most vidámkodunk,mert ahogy a Nagyi mondaná "Most már az almát tudja reszelni a négy fogával!" !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése