2012. május 11., péntek

Baba - Mama klub

 Ma délelőtt voltunk a Baba - Mama klubban. 2 hete pénteken voltunk először,azóta csak most tudtunk elmenni erre a 2 órás elfoglaltságra. Milinek először is tetszett, nekem meg pláne, mivel hasonló korú gyerekek között van,szocializálódik, jól érzi magát, és legalább én is tudok beszélgetni az anyukákkal. Első alkalommal Mili nem volt túl közlékeny,de ahogy telt az idő egyre messzebb ment tőlem, és játszott a többi gyerekkel. Ma is így volt,de már egyre felszabadultabb. Körbejárta a területet,és szépen elkezdett főzőcskézni. Nekem is készített teát, és hozta nekem a kis csészébe alátéttel :). Nagyon édes volt! :D

Hétfőn és pénteken van a klub. fél 11 -re már 6 gyerekek rohangáltál fel alá és játszott (Milike is köztük volt), meglepődtem,hogy ennyien voltunk,de annál jobban sikerült :) ! A lényeg,hogy Milike jól érezte magát,és jól is viselkedett, nem hisztizett, nem gorombáskodott,csak játszott,mint egy kis angyal :D !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése