2011. május 4., szerda

Édesanyámnak!

Megkésve köszöntöm fel édesanyámat anyák napján, de persze csak az interneten,mert a vasárnapi köszöntés megvolt!

Azért szeretném a világba kürtölni,hogy  „Édesanyám, boldog anyák napját kívánok neked!” ,mert a világ legcsodálatosabb anyukája megérdemli,hogy a világ összes emberre megtudja,hogy a lánya mennyire szereti. Minden tiszteletem az Édesanyámé,aki egyedül, minden gonddal megküzdve felnevelt! Nem tudom,hogy én képes lennék ennyi mindenre egyedül, mint amire Édesanyám képes a mai napig! A legcsodálatosabb nő,akit valaha ismertem!

Mióta nagymama lett még nagyobbat változott vele a világ,és most már a legtündéribb nagyi is kerek e világon! Nagyon szeretem nézni, ahogy Milivel együtt játszik vagy csak a kezében tartja, és látom az a túláradó szeretetet a szemében, azt a gyönyörű mosolyt az arcán (mert persze nekem van a legszebb anyukám)! Tudom,hogy ha ezt a szeretet nem kaptam volna meg, most nem ilyen ember lennék,amilyen vagyok! Nem tudnék én sem ekkora szeretettel fordulni Milihez,mint ahogy teszem! Ha bánat,ha öröm ér,ha megértésre vágyom,ha csak 2 jó szó hiányzik az életemből tőle kapom meg,hozzá fordulhatok,és ennél fontosabb, erősebb kapcsolat csak anya és gyereke között lehet! Nekünk megadatott!
Ő a sziklaszilárd pont az életemben,aki nélkül elvesznék!
Mindent,ami vagyok Édesanyámnak köszönhetem!

Köszönöm Anyukám!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése