2010. október 21., csütörtök

Hozzátáplálás 2.


Már két hete Mili étrendjébe beépítettük a pépes kajákat. De egyik nap nem nagyon akart tápszert enni,gondoltam egy kis gyümölcslével csillapítom az éhségét. Nagyon ízlett Milinek a sárgabaracklé,csak egy gond volt,hogy utána nem kellett semmi más. Se a tejpép,se a kedvenc Hipp - gyümölcs mix, a tápszer meg végképp nem! Hát nagy nehezen bele erőltettem a tápszert,de csak a napi 1000 ml helyett 670 ml fogyott el,és 190 gyümölcslé. Sokan mondták,hogy ne aggódjak. Főleg anyukám, hogy nem buta az a gyerek a finomabb ízeket részesti előnyben! Igaza lett anyukámnak. De hozzá tenném azóta is csak a tejpép adag felét eszi meg a kisasszony,és a többi gyümölcs péppel is így áll. De a gyümölcslé jöhet minden mennyiségeben. Teát nem próbáltam meg adni Milinek,mert nem hasfájós,és feleslegesen nem akarom cukroslével itatni. A vizet abszolút nem fogadja el. De anyukám meg is találta az okát: Mikor terhes voltam Milivel,akkor napi 2-3 liter vizet ittam és 2 liter valami mást. Hát logikus,hogy a gyereknek elég volt a vízből :D! Nem csodálom :D. Úgyhogy maradunk a gyümölcslénél. Napi 2 dl simán elfogy. De a tápszer adag még mindig 800-950 ml között ingázik. Remélem egy kicsit később már nem kell ezen izgulnom!

2 megjegyzés:

  1. :D Én szerencsére csak vizet tudok inni, hát lehet nálunk is lesznek ilyen gondok :D

    VálaszTörlés
  2. Én is azt ittam,lehet,hogy így jártok,mint mi!

    VálaszTörlés