2010. október 14., csütörtök

Iszap - katasztrófa - Segíts!!!

Borzalmas dolog,ami az elmúlt hetekben történt,majdnem egy egész megyét öntött el a vörös iszap! Nem tudom hányan olvassátok ezt a blogot, de mindenkit meg szeretnék kérni,hogy segítsen! Én nagyon szkeptikus vagyok ebben a témában. Mindig azt a kérdést teszem fel magamban,hogy biztos jó helyre kerül az,amit küldök,és annak,akinek szánom?!
Most hála Istennek van egy kedves barátnőm, aki közvetlen az apukáján keresztül juttatja el,egy rászoruló családnak. A család hölgy tagja 8 hónapos terhes. Mikor ezt megtudtam,én is jelentkeztem,hogy segítek,amit tudok. Postai úton fog érkezni a segítség,a barátnőm apukájához,és ő fogja tovább adni! Tudom,nem mindenki áll úgy anyagilag,én is a háztartási pénzből fogom elvenni a pénzt,hogy a postán fel tudjam adni a küldeményt,de ez ne tartson vissza senkit, inkább gondoljatok bele, hogy ti mennyire örülnétek fordított helyzetben! Mint mindig most is csak egy más segítségére számíthatnak a magyar emberek,így kérlek,segítsetek! Ha valakinek módjában áll segíteni bármivel,és ez az "útvonal" (a segítőtől a rászorulóig) megfelel,akkor írjatok,és megbeszéljük,hogy hogyan érhet célba a segítség (pocaklakoval@freemail.hu)!
Előre is köszönöm!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése