2011. január 7., péntek

Az első karácsonyunk Milivel!

Idén először,és az én életemben is először vettünk műfenyőt. Csak biztonsági okokból,és persze azért,mert Apa olyat vett,ami világít led égőkkel,feldíszítettük,és este nagy szemekkel bámulta a kisasszony a díszes -világító fenyőfát!
 Szóval azért vettünk műfenyőt,mert Mili még igazán nem érti,hogy karácsony van,és így legalább meg tudta tapizni is! Nem vagyok a műfenyő híve,nem is díjaztam az ötletet,de miután Milinek nagyon tetszett,hogy váltogatja a fényét,és nem kellett takarítani sem,így elfogadtam!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog Jövőre már úgy is kell venni egy igazi fenyőt,mert Mili addigra már szerintem érteni fogja a felhajtás lényegét... 
Nagyon meghitt volt az első karácsonyunk a kislányunkkal! Tavaly karácsonykor még Mili a pocakomban volt,és arról beszélgettünk a férjemmel,hogy a következő karácsonyt már a kisbabánkkal töltjük! Tessék,már 7 hónapos múlt a kisasszony,és az első karácsonya is eltelt! Rohan az idő...
Anyával
Apával

2 megjegyzés:

  1. Az első Karácsony:))))
    Hanna 9 hónapos volt és kompból randalírozott:) A karácsonyfát körbe kellet párnáznunk! :)

    Csuda aranyos család vagytok!!!!

    Puszi: Anita és Hanna

    VálaszTörlés
  2. Hát igen,Hanna már akkor is ilyen ügyes baba volt! :D
    Köszönjük szépen! :D

    VálaszTörlés