2010. október 15., péntek

Hozzátáplálás

Mi eldöntöttük,hogy Mili babát elkezdjük új ízekkel megismertetni,mikor betölti a negyedik hónapot. Hát én naivan úgy gondoltam,hogy lereszelek egy almát,és meglátjuk eszik Mili belőle vagy nem. Hát két kanállal evett. Megpróbáltam az alma levét megkóstoltatni Milivel,az sem nyerte el a tetszését. Aztán én is belekanalaztam az almába, és megtaláltam az okát annak,hogy miért nem ízlik a gyereknek az alma: nagyon keserű volt! Úgy gondoltuk,hogy először egye meg Mili a tápszer adagját,aztán az alma reszeléket. Lehet,hogy a sorrend is probléma forrása volt. Aztán Apa mondta,hogy próbáljuk meg a tejpépet. Vettünk két félét. Most úgy adtunk Milinek uzsit,hogy először a pépet kóstolgatta,aztán a jól bevált tápszert kortyolgatta. A gyümölcsös péppel kezdtük, mivel tudjuk,hogy 3 napig egy ízt kell a babának adni,hogy megszokja,és meglássuk a hatást,remélve,hogy nem lesz allergiás,ezért így is tettünk! Nagyon szépen kanállal ette a pépet 3 napig. Negyedik napon mivel Apa dolgozott,megpróbáltam egyedül etetni Milit. Hát,nem nagyon kötöttem le az érdeklődését,így megvártuk Apát,és este szépen Apával megettük a pépet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése