2011. június 16., csütörtök

Egyedül eszem,mert nagy lány vagyok!

Nagy dilemmába kerültem. Én is jól tudom,hogy önállóságra kell nevelni a gyerekünket,de kicsit megtorpantam az etetés témában. Sok helyen olvastam,hogy hagyni kell a gyereket,hagy pacsmagolja szét a tányérjában lévő kaját,majd rájön,hogyha eszik is belőle az neki is jó. Hát nálunk ez úgy zajlott,hogy a vacsora vaniliás tejpép volt,kiraktam Mili elé egy tányérba,és kapott egy kanalat is,persze nálam is volt egy kanál. Nekem ellökte a kezemet,nem fogadta el a tejpépet,egy-egy kanál talán eljutott a szájáig,de a többit szét kente magán és az etetőszéken. Mondanom sem kell,hogy a nagy munkában ránk is fröccsent a tejpépből,de nem bántuk. :D Egy élmény volt nézni,hogy mit művel Mili! Inkább dekoratív festmény lett az etetőszéken,de eredményes evésre nem is számítottam! :D

3 megjegyzés: