2011. június 12., vasárnap

Vándorlás...

Képzeljétek,Milit délelőtt leraktam aludni,a hintában elaludt,kivettem és az ágyába raktam. Tudjátok,nekünk a kiságyról le van véve az egyik oldala és a francia ágyunk oldalához van rögzítve. Na meg is lett az eredménye ennek a jó ötletnek:
El kezdtem főzni,apa leült reggelizni,és bement a poharáért a hálóba,jön ki a konyhába,és kérdezi tőlem,hogy nem a kiságyba kéne lennie a gyereknek? Mondtam,hogy dehogynem,leraktam aludni. Ez a kishuncut,lemászott a francia ágyról és a játszótakaróján játszott csöndben...
Én majdnem szívrohamot kaptam. Még mindig nem értjük,hogy a francia ágyról hogy mászott le a földre koppanás mentesen. Nem hallottunk semmit,pedig elég vékonyak a falak,nem zárt ajtónál végezte ezt a műveletet,ráadásul nem is sírt... A hasán láttunk egy nagy piros foltot,rögtön menni akartam az ügyeletre,de vártunk egy picit,és már el is múlt. Van 5 pici piros pötty ugyanott,arra tippelünk,hogy lemászás közben becsíphette a bőrét. De egy nyekket sem szólt,ha apa nem megy be én azzal a tudattal főzök nyugodtan,hogy Mili alszik... Mindig beszoktam rá nézni 10-15 percenként,de ha pont történik vele valami?! Kész vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése