2010. július 19., hétfő

SIDS


Elvittük a házi orvoshoz Milit,mert 5 óra alatt 20x csipogott a légzés figyelő,így másnap elvittük. Adott egy beutalót a Heim Pálba,és már az nap be is mentünk Bölcsöhalál megfigyelésre. Szegény gyereket a nyakától a kis nunijáig tele aggadták,plusz egy szondát ledugtak az orrán,és mindkét orrlyukában volt egy légzés figyelő,a talpán pedig egy szaturáció mérő. Én zokogtam,miközben rárakták,és utáa is,nem tudtam úgy a gyerekre nézni,hogy ne sírjak. 8 órán keresztül voltak rajta ezek a cuccok,plusz a kiságyban kellett lennie,mert ott még egy légzés figyelő is volt. Mondanom sem kell,ogy vért vettek az ujjából,10 percre rá visszarohant a nővér,hogy mégegyszer le kell venni a vért,mert eltörték a kémcsövet... Mondanom sem kell,hogy mennyire anyáztam,de próbáltam magam visszafogni. Reggel 5-kor levették róla a kütyüket,és 8 -kor indultunk röntgenre,vénás vérvételre és uh-ra (has,koponya). Hála Istennek az égegyadta világon semmit sem találtak,minden negatív. A légzésére pedig annyit mondtak,hogy egy egy hónapos gyerekének felel meg a légzése,és ő 6 hetes,de mondta a doki,hogy ezt kinövi vagy egy-két napon belül vagy max egy hét. Biológiailag nem volt légzés kihagyása,csak annyira pici levegőt vesz,amit a légzés figyelő nem érzékel. Azóta nem szólalt meg a légzés figyelő,ez volt egy hete.
Imádkozom minden este,nehogy beteg legyen a gyerek,mert ez borzalmas volt! Nem beszélve a környezetről ennyi erősen pigmentált embert egy helyen még nem láttam...borzasztó volt. Persze nem ez volt a lényeg,de lesokkolt,hogy magyar gyereket szinte nem is láttam,csak 4-5-öt. Mi lesz itt később!!!
Mindegy,lényeg,hogy azóta nem történt semmi. Minden rendben. Ma jön a védőnő megnézni a kislányt! Remélem többet nem kell ilyenek kitennem a kislányomat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése