2010. július 20., kedd

Meghatódtam!


Folyamatos látogatója vagyok egy oldalnak,és több fórum topicjának. Az egyik topicba 3 hónapos terhesen kezdtem elírni,kiírtam magamból a bánatomat,és örömömet. Közben egy nagyon jól összeszokott "brigád" tagja lettem. Még így személyes találkozás nélkül is merem állítani,hogy barátaim lettek azokból a lányokból. Klészi (az egyik "brigádtag") nagyon jól megfogalmazva úgy hív bennünket,hogy "virtuális barátnőim". Ellopva a találó kifejezését,ma az egyik virtuális barátnőm egy nagyon kedves és megható ajándékot készített nekem! Megosztottam a lányokkal egy képet Miliről,és Brekibogyó (becsületes nevén: Dina) készített nekem egy emléklapot!!! Annyira kedves és megható volt,hogy könnybe lábadt a szemem!Nagyon jólesett!!! Ritkán tudnak meghatni ennyire a dolgok és az emberek,de ennek a lánynak sikerült!
Ezúton is köszönöm Breki!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése