2010. január 19., kedd

Első bejegyzés

Huu...Hát hol is kezdjem... Félve vágok bele a bloggolásba,mivel eddig még nem tettem!

De remélem, rajtam és családomon kívül más is el fogja olvasni! Úgy éreztem,ha már ennyire fejlett a világ, és nem csak az újságírok, riporterek készíthetnek szösszeneteket, hanem mi is (dilettánsok) közzétehetjük írásainkat, akkor én is megpróbálom! Több blogot is megkukkantottam,hogy egyáltalán némi fogalmam legyen arról, hogyan működik ez a kellemes idő töltés! No, de ennyit a félelmeimről!

Azért indítottam meg a saját blogomat, hogy meg tudjam osztani veletek a pocaklakómmal kapcsolatos érzéseimet,tapasztalataimat!
Én nagyon szeretem attól hallani az élethelyzetek megpróbáltatásait, örömeit, megoldásait, aki át is élte!Le fogom írni napló szerűen az eddigi és ezutáni élményeimet, aggódalmaimat, félelmeimet és megoldásaimat! A személyes dolgokra, ill. magára a naplóra a címkéim közt találtok!

Remélem érdekesnek találjátok, és segítségetekre leszek bármiben!

Jó szorakozást,és olvasgatást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése