2012. április 24., kedd

40 fokos láz

   Szombaton egész nap teljesen jól érezte magát az én kis hercegnőm,gondoltam már búcsút inthetünk a megfázásnak,így is telt el a szombati nap,nagyon örültem,hogy túl vagyunk rajta. Vasárnap reggel már nyűgös volt,felébredt sírva,és bújt hozzám. Mikor felvettem rögtön éreztem,hogy nagyon meleg a kis teste,tehát lázas. Miközben ringattam, megmértem a lázát 38.4 fok volt, ami nagyon megijesztett az az, hogy Mili nagyon remegett. Akkor már próbáltam leszedni magamról,és keltegetni,hogy a kúpot be tudjam adni,de mire magához tért,az volt még vagy 15 perc. Utána is megmértem a lázát, 39,9 fok volt. Majdnem gutaütést kaptam,gyorsan a kúp,és tea. levitte 1 órán belül 38,2-re akkor még egy kúp következett, és a délutáni alvás. Hála Istennek reggel evett egy kis kiflit, túrórudit, és ebédelt is. 
   
Mikor felkelt,már itt voltak anyukámék,és ismét átéltük ezt a borzalmas érzést,Milinek megint 39,9 fokos láza volt és remegett, kapott egy kúpot,és irány a hűtő fürdő. Mielőtt a fürödni vittem volna, felhívtam a Heim Pál Kórház ügyeletét, és elmondtam,hogy mi a helyzet. Nagyon kedves volt a diszpécser hölgy, megnyugtatott,hogy a remegés attól van,hogy megy fel a láza,ez normális, a hűtőfürdő szükséges, és stb. - tehát mindent elmondott,amit egy kétségbe esett,első gyerekes anyukának tudni kell ilyenkor,és megnyugtatni próbált. Legnagyobb meglepetésemre megkérdezte,hogy ki jöjjön- e az ügyelet? (Persze a következő az volt,hogy be tudjuk-e vinni a gyereket.) Azért lepett meg ennyire, mert minden ismerősöm mesélte, hogy az ügyelet nem jön ki,ha ilyen magas a láz,akkor sem,ne számítsak rájuk, ha ki is jönnek,akkor is min. 3-4 óra múlva... Ezek után,szinte lefagyva ültem,és néztem anyukámat,és ismételtem a diszpécser kérdését. Persze, anyukám magánál volt,és rávágta,hogy jöjjenek azonnal. Elismételtem a választ, hozzá fűzte a hölgy,hogy 3 órán belül jönnek,letettem a telefont,és irány a hűtőfürdő... Kb. 10 percig bírtunk Milivel,szegény sírt, nem tetszett neki- nem csodálom... Mire kihoztam a fürdőszobából Milit,addigra ideért az ügyeletes drnő. Ezen is meglepődtem,hogy nem kellett több órát várnunk. Nagyon kedves volt a drnő, szakszerű ellátásban részesültünk, nagyon örültem,hogy egy ilyen gyerekorvossal is találkoztam. Megkaptuk a receptet, jó tanácsokat, és Mili köszönete jeléül rajzolt egy cicát a drnő jelentésére :D ! 


   Este még lázas,volt, de már csak 38,6 ,akkor megint egy kúp, és az augmentin adag, éjszaka is kellett még egy kúp. Nagyon nyűglődve veszi be az augmentint,de azért nyitja a száját,és lenyeli. Persze az első adagot anyukám adta be Milinek,hogy lássam,és ne essek kétségbe,hogy a gyerek beveszi a gyógyszert,nem kell ezen agonizálni. Azóta én is úgy csinálom,ahogy anyu mutatta,és nincs is gond! :D Milyen jó egy nagyi a háznál :D !


   Tegnap csak reggel volt lázas,de megint 39,9 fokos volt, megint kúp + kanalas, és egy óra múlva 37,5 volt. Délután 38,2 megint egy kúp, és fél óra múlva teljesen levitte a lázát, este is csak 38,1 volt, megint kúp + kanalas. Éjszaka rengeteget ivott Mili,de nagyon örültünk,mivel 100x elmondta mindenki,hogy sokat kell innia. Persze tegnap éjjel is kapott egy kúpot,de meg is lett az eredménye,mert ma reggel se láz,se orrfolyás,semmi!! Nagyon boldog voltam, délután 38,1 volt viszont a láza,kapott szegénykém megint egy kúpot, de rá 1 órára el is aludt. Hát meglátjuk mi lesz este,remélem nem lázasodik be az én kis hercegnőm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése