2011. január 11., kedd

Nem is olyan rossz hason feküdni!

Mióta Mili egyedül megfordult,azóta önállóan közlekedik! Hasra fordul és addig forog,ameddig el nem jut a célpontjához. Ilyenkor nagyokat mosolyog és nagyon élvezi,hogy nem tőlünk függ,hogy mikor hol van. Teljesen önállóan "közlekedik! Ilyenkor szimplán a forgás öröme vagy a játékok megszerzése illetve a helyváltoztatás a cél! :D ! Nem nagyon lehet egyedül hagyni,mert mindig az a félelem van bennem,hogy lemászik az ágyról.



Tegnap este Mili elkezdett kúszni! Nagyon csöndbe volt,ez lett gyanús nekem és az apjának is! Kb. 5 percig nem Milit néztük és csak arra lettünk figyelmesek,hogy nagy a csönd! Persze a mi kislányunk nagyon koncentrált és kb 40 cm-t előre is haladt! Nagyon büszkék vagyunk rá! Most már nyilvánvalóan egy perc nyugtunk sem lesz...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy drága csillag!!! :)))))
    NO igen, a nyugalomnak annyi....:))))))

    Puszi: Anita és Hanna

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!!!
    Igen,Anyu látja,hogy még egy kávét se tud meginni a társaságom nélkül :D !

    VálaszTörlés
  3. :D

    Megkérdezhetem, hogy a kiságya a Ti ágyatok mellett van ugye?

    Puszikák, és dögönyözd meg egyet helyettem

    VálaszTörlés
  4. Niki!
    Igen,az én oldalamhoz van tolva! Mikor Milit átszoktattuk az ágyába,akkor így tudott csak elaludni,hogy érezte,hogy így is mellettem fekszik! Mostanában nem is lesz visszatéve,mivel 7-10 hós kor között jön elő a szeparációs szorongás a babáknál,így nem akarom megnehezíteni ezt a helyzetet,és már meg is szoktuk! A dögönyözés meglesz!!! :D

    VálaszTörlés