2010. szeptember 30., csütörtök

Anyunál!


Tegnap délutánt anyukámnál töltöttük. Már két hete nem találkoztunk,mert nagyon megfázott. Hála Istennek,már nincs nagy baj,úgyhogy meglátogattuk a Mamát! Anyukám persze nagyon élvezte,mindig nagyon élvezi,ha az unokájával lehet,igazi NAGYMAMA. Eddig én voltan számára a világ közepe,de mióta megszületett az unokája,azóta már más a felállás. Aminek én nagyon örülök,hiszen az én értékrendem is, a páromé is változott,és szerintem ez így van rendjén. Nagyon örültem,hogy együtt voltunk,Mili is nagyon élvezte. Mindenki,többek közt anyukám is mondogatja Milinek,hogy "Mondjad a Mamának,hogy Mama.".Ezt általában mindenki a saját nevével helyettesítve táplálja a gyerekbe. Én is :D ! Hát,mit ad Isten Mili úgy döntött,hogy a Mama is örüljön,hogy a mamához hasonló szót kimond a maga módján. Volt nagy elolvadás, rögtön kérdezte anyum,hogy hallottam-e. Mondtam,hogy persze :D ! De nagyon édes pillanat volt! Hát így telt a tegnap délután!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése