2010. május 11., kedd

35. hetet is betöltöttük! :)


Voltunk pénteken doknál! Befordult a kisasszony,és a doki azt mondta,hogy szinte bármikor megszülhetem mostmár. Vicces volt,kérdeztem tőle,miközben a medencémnél járt az ultrahang,hogy mi ez a kerek,és mondta,hogy ez bizony a fejecskéje,úgyhogy felvette a "helyes" pozicíót a kisasszony! Megyünk jövő héten CTG-re,és utána méhszáj vizsgálat,nehogy meglepetés érjen,és hogy ki tudjuk nagyjából számoln,hogy kb mikor rohanjunk a kórházba! Jaj,már nagyon várom! 2,2 kg a kislány,a doki azt mondta,hogy teljesen normális,én egy kicsit félek,hogy nem-e kisebb,mint az átlag !De bízom a dokiban,biztos igaza van! Azt mondta még,hogy CTG után kiderül,hogy milyen állapotban van a méhlepény,és ha akkora a baj,akkor hamarabb kikerül a kislány a pocakomból,doki szerint életképes lenne - hála Istennek!!! Úgyhogy kiváncsi vagyok az eredményre,de nekem még annyira kis vékonynak tűnik,hogy jobban örülnék,ha benn maradna még egy picit,de persze nem én fogom eldönteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése