2011. július 21., csütörtök

Szórakoztató elfoglaltságok

Tegnap letettem ebéd után Milit aludni,és hallottam a bébiőrön keresztül,hogy felébredt. Bementem,de csak bedugtam a fejem,hogy ne lássam,és csak azon kaptam,hogy lekapta a bébiőrt a kiságy védőről,és elkezdett bele beszélni! Úgy nevettem  Vigyorog Vigyorog Vigyorog! Megjegyezte,hogy mikor kipróbáltuk apával látta, hogy belebeszélünk! Vigyorog Vigyorog

Délután elkapott egy képkeretet (műanyag),amiben az ő képe volt,és hurcolta magával mindenhova,mikor ránézett,adott a képnek egy puszit! Vigyorog Vigyorog Kicsit egoista a gyerek,és mi teszünk is róla,hogy az legyen!  Vigyorog Vigyorog


A másik kedvenc szórakozása mostanában Milinek,hogy mindenhol feláll,ahol fel tud kapaszkodni. Pl . az ágy háttámláján már szinte lendületből áll fel,nem is kapaszkodik,inkább támaszkodik. Ahol fel tud kapaszkodni,és esetleg körbe járhatónak tartja,ott el is indul és vígan lépeget körbe (ilyen a kanapé, a francia ágy vége,de már a saját ágyában is körbejár).

Amennyire féltem,hogy Mili sosem fog elindulni,most akkora mosollyal nézem,ahogy tipeg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése